خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/23 - 16:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
متینیان:

پیگیری جهت رفع مشکلات بهداشت و درمان رامهرمز و رامشیر/ درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان رامهرمز شبانه روزی شد

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: راه اندازی سی تی اسکن دوم، ساختمان ام آر آی، ساخت مراکز جامع سلامت و خانه بهداشت های متعدد خود بیانگر دغدغه های موجود در حوزه درمان بوده و پس از احصاء مشکلات عدیده بهداشت و درمان، برآن شدیم درمانگاه نفت و ارتقاءدرمانگاه تامین اجتماعی رامهرمز را در اولویت قرار دهیم.

ابراهیم متینیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: لازمه رفع نیاز مراجعین و مردم را خدمت رسانی باکیفیت دانسته و بالابردن سطح داروخانه، آزمایشگاه و خدماتی همچون اکو کاردیوگرافی، سونوگرافی و راه اندازی مجدد رادیولوژی دیجیتال در کنار پزشکان عمومی و متخصص است.



وی مولفه یک شهر را درکنار دیگر زیرساخت ها مبحث درمان متناسب با شان شهروندان دانسته و افزود؛ از ابتدای دوره تلاش بر رفع نیارهای همشهریان در همه حوزه های مورد نیاز بوده که بهداشت و درمان نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.



این نماینده مردم در مجلس  تکمیل اورژانس بیمارستان مادر و تجهیر آن و همچنین ساخت بیمارستان جدید را از جمله نگاه ویژه به حوزه بهداشت و درمان دانست و عنوان کرد: راه اندازی سی تی اسکن دوم، ساختمان ام آر آی، ساخت مراکز جامع سلامت و خانه بهداشت های متعدد خود بیانگر دغدغه های موجود در حوزه درمان بوده و پس از احصاء مشکلات عدیده بهداشت و درمان، برآن شدیم درمانگاه نفت و ارتقاءدرمانگاه تامین اجتماعی رامهرمز را در اولویت قرار دهیم.



نماینده مردم رامهرمز و رامشیر گفت: جهت رسیدن به نقطه مطلوب نیاز است زیرساخت هایی بوجود بیاید که تبدیل شدن این مرکز به یک درمانگاه شبانه روزی ضمن رفع نیاز شهروندان، پیش زمینه ای جهت ارتقاء این مرکز به پلی کلینیک است.



 متینیان عنوان کرد: قطعا نیازهایی ازجمله تکمیل نیروی انسانی و لوازام مورد نیاز جهت خدمت رسانی در این مرکز مورد نیاز است که با پیگیری از طریق وزارت و تلاش جهت رفع فوری این موارد اتخاذ خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 371512
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار